tiistai 20. elokuuta 2013

Elokuun elämää

Mitä minun elämääni on viime päivinä ja viikoina kuulunutkaan..

Leivoin isän syntymäpäiväksi mansikkakakun.

Olin poikaystäväni ja hänen kavereidensa kanssa pussikaljalla. Minun pussikaljani oli siideri ja karkkipussi. Ilma oli jo viilennyt.. syksy tulee!

 
Kesäpäivä, Seurasaari, jäätelöt.. Tämän kesän jätskipallosuosikkini on ollut Fazerina suklaa!

 
Kortit siirtyivät seinältä laatikoihin. Saapa nähdä millaisen korttiseinän uuteen kotiini saan aikaiseksi.

 
Kävin kaverin kanssa teellä ja kakulla Kakku Galleriassa. Nam!

 
Hain Anttilasta valaisimen, jonka olin tilannut net.anttilan kautta. Minut yllätti paketin koko: valaisin oli 1/6 paketista.. Ehkä hieman pienempikin laatikko olisi riittänyt, tai sitten Anttila tiesi minun muuttavan ja tarvitsevan ison laatikon. ;)

 
Muutin taas yhden pikkuauto kuormallisen tavaraa uuteen kotiin. Välillä mietin miten autooni saa mahtumaan niin ison lastin, mutta kyllä, se on mahdollista. (huonekalut tulevat yhdellä pakettiautokuormalla). 

 
Toimin putkimiehenä, toistamiseen. Uuden kodin kylpyammevedet on johdettu pinta vetona putkea pitkin viemäriin, mutta pesukoneen poisto vesiä varten putkea ei oltu rakennettu. Minäpä sitten rakensin. Mietin, pohdin, sahailin, liitin.. ja kas, putkiviidakko oli valmis! Kuvassa näkyy vain loppuosa viritelmästä. Pääasia, että toimii ja uudessa kodissa on pyykinpesukone käyttövalmiina. <3 

 
Olen käynyt halailemassa ja rapsuttamassa poikia, jotka ovatkin olleet ihanan pehmoisia ja pörröisiä. <3 

 
Olen vieraillut Heurekassa. Body Worlds -näyttely oli varsin valaiseva ja näkemisen arvoinen.  Näyttely on avoinna vielä 22.9.2013 saakka.

Olen nähnyt ystäviä ja kavereita ja viettänyt aikaa Helsingissä (vielä hetken kun se on kotikaupunkini). Olen tuntenut itseni onnelliseksi. Se on ihana tunne! <3

~

Kamera ei ihan kaikkia juttuja tallentanut.. mutta tässäpä joitakin välähdyksiä mitä päiviini on mahtunut. Ison osan ajasta on vienyt muutto, joka alkaa olla yhä enemmän ajankohtainen. Jännityksellä ja innolla odotan kaikkea uutta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti