sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Outouksia

Nappasin Operaatio jalokivimeri -blogin Annikalta haasteen.

"Tehtävänä on kertoa viisi omituisinta tapaa itsestään ja jakaa palkinto 15 muulle inspiroivalle blogille."

1.  Lähtiessäni aamulla töihin / opiskelemaan, saan hyvin useasti hikan. Hikottelen sitten matkan.. ja joskus se ei meinaa mennä ohitse vaikka olisin jo perillä. Tämän takia on hyvä muistaa ottaa vesipullo mukaan.

2. En tiedä juurikaan ketään, varsinkaan ulkomaalaisia, näyttelijöitä nimeltä. Näön voin tunnistaa ja sen olenko nähnyt häntä aikaisemmin, mutta nimestä ei ole tietoa. Näin ollen näyttelijöiden nimien perusteella ei kannata minulle mitään elokuvaa mainostaa.

3. Rakastan saada ja lähettää kortteja. Monet saamani kortit koristavat eteiseni seinää.. ja minulla on välillä ongelmia saada ne mahtumaan sinne ja korttien poistamisesta minulle tulee huono-omatunto. Haaveilen, että minulla vielä joskus olisi niin iso tila, mihin saisin kaikki kortit mahtumaan esille. Voisin sitten asetella niitä vaikka värien ja kuvien mukaan. :)

4. Pesen asuntoni ikkunan vähintään kahdesti vuodessa, monesti useamminkin. Asun sen verran keskustassa, että ikkuna myös likaantuu hyvin nopeasti. Yksi kevään paras juttu siis on, että ilma lämpenee sen verran, että saa ikkunan pitkän talven jäljiltä pestyä. :)

5. Hyvin usein ennen määränpäätä, varsinkin jos kyseessä on tapaaminen, kierrän korttelin tai puiston. Se auttaa jos yhtään jännittää tai muuten ajatukset tarvitsevat järjestelyä. Pitää vain muistaa lähteä ajoissa matkaan. 



Haastan kaikki jotka haluavat tämän tehdä. :) 

4 kommenttia:

  1. Mulla hikka lähtee paremmin pidättämällä hengitystä / jännittämällä vatsalihaksia kuin vedellä, kunhan tämän tekee heti yhden-kahden hikotuksen jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että olet löytänyt oman keinosi. :) Olen kokeillut pidättää hengitystä, mutta minulla se ei ole toiminut. Vesi on paras vaikkei sekään aina toimi.

      Poista
  2. Mulla on sama kuin tuo kakkonen! Mun julkkistuntemus on maailman huonoimpia, en vain kertakaikkiaan osaa nimetä julkkiksia, oli ne sitten näyttelijöitä, laulajia tai ketä vain. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, julkkisten nimet on yllättävän hankala pitää mielessä. :D

      Poista