maanantai 13. tammikuuta 2014

Kehräisin jos osaisin

Tänään kotona minua odotti kolme korttia. Olen pikku hiljaa yrittänyt innostaa itseäni Postcrossaukseen (www.postcrossing.com), jota aikaisemmin harrastin aktiivisesti. Tällä hetkellä yritän olla ottamatta paineita siitä harrastuksesta. Välillä saan innostuksen kirjoittaa ja lähettää, mutta ei haittaa vaikka välillä olisi taukojakin. Kokonaisuutena minusta on ilahduttavaa lähettää ja saada kortteja. Niin myös tänään ilahduin korteista hyvin paljon.

Vasemman puoleiset kortit ovat Hollannista ja oikean puoleinen kissakortti on Saksasta.

Kerrankin olin tänään töistä kotona ennen poikaystävääni ja juuri kun olin lähdössä lenkille, hän saapui kotiin kukkapaketin kanssa! <3 <3 <3 Heh, taisi tulla aika hymyilevä lenkki.. ;)

 

 (jos joku tietää mikä kukka on kuvassa niin olisi mukavaa kuulla!).

Minulle kävi myös perinteisesti, kun kukan lisäksi rakastuin myös kukan ympärillä olleeseen käärepaperiin. Eihän noin ihania enkeleitä millään raaskinut heittää pois. 


Näiden juttujen lisäksi minua tänään ilahdutti pitkästä aikaa paistanut aurinko. Annoin sen töissä paistaa silmiini enkä koskenut rullaverhoon. Melko kirpeästä pakkasesta huolimatta on ihanaa, mukavaa ja kaivattua vaihtelua, ettei koko ajan sada vettä.

Mukavaa viikkoa myös teille! 


ps. Väsynyt maanantai taisi sittenkin olla ihan jees.. :)

2 kommenttia: