sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Elämäni aakkoset

Aamut. Olen aamuihminen, ainakin viikonloppuisin. Arkena kello soi 6.10, mikä on useimmiten liian aikaisin. Harvemmin nukun edes viikonloppuisin yli kymmeneen, ellei nyt ihan hirmu myöhään ole edellisenä iltana mennyt. Rakastan aamuissa kiireettömyyttä. Auringonnousu on myös jotain tosi kaunista! 
Body Shop. Kauppa täynnä ihania juttuja! Poikaystäväni on jo tottunut, että aina, kun menen kaupunkiin käyn Body Shopissa tuoksuttelemassa. Harvemmin kuitenkaan mitään raaskin sieltä ostaa.
Coca-cola. Olen hieman koukussa, vaikka useammin haaveilen siitä kuin sitä juon.
Dancing. Tanssinut olen lapsesta saakka. Rakastan sitä!
Eläimet. Olen hyvin eläinrakas. Kissat ovat lempieläimiäni.
Fiilis. Tämä sana tarttui minuun, kun asuin kuusi vuotta Helsingissä. Ni, mikä fiilis!
http://weheartit.com/
Google. Kysyn Googlelta. Se tietää.
Hello Kitty. Söpöys! Omistan Hello Kitty juttuja, ehkä vähän liikaakin..
Insinööri. Olen ammatiltani, samoin kuin poikaystäväni (tosin hänellä on se D-siinä edessä).
Jone. Ihana kisu!
Koti. Turvallinen pesä, jossa viihdyn. Kodissa minulle tärkeää on se ilmapiiri, rauhallisuus, tila ja tietenkin omat tavarat. Tykkään pitää kodin siistinä.
http://weheartit.com/
Lämpötila. Se pitää tarkistaa vähintäänkin joka aamu, jotta tietää miten työmatkaan varautua.
Mosse. Se toinen ihana kisu!
Niiskuneiti. Poikaystävääni kompaten meillä kotona taitaa olla vähän sellainen Muumilaakso. :D Minua ei haittaa.
Onnellisuus. Oli se kuinka pientä tai suurta tahansa. Yritän muistaa myös sanoa ääneen mistä olen onnellinen ja uskon, että jakamalla onnellisuus tuplaantuu!
Perhe. On minulle tärkeä ja korvaamaton.
Queens. Kuninkaallisia ihailen, olen aina niin tehnyt.
Rakas. <3 <3 <3
http://weheartit.com/
Söpö. Sellaisiin juttuihin taidan olla koukussa.. 
Tampere. Kotikaupunkini ja tykkään todella asua täällä. Tampere on sopivan suuri ja pieni, lähellä, keskellä ja kodikas.
Uinti. Rakas harrastus, vaikka viime aikoina olen ehtinyt käymään uimassa liian vähän. En ennen ollut hyvä uimari, mutta 1,5 vuotta huomasin miten pieni vinkki tekniikassa auttoi minua jaksamaan uida huomattavasti pidempiä matkoja kuin aikaisemmin. Tekniikan kanssa on edelleen viilausta, mutta ehkä vielä joskus opin senkin paremmin.
Viikonloppu. Odotan sitä oikeastaan koko ajan.. ja viikonlopun odotuksen turvin jaksan ahertaa arkipäivät. Viikonloppuisin on useimmiten enemmän aikaa levätä ja tehdä sitä mistä tykkää.
Wanha. Taidan jo ehkä hieman olla..? No ei vaiskaan, sellainen minusta joskus tulee. ;)
X - muuttuja, joka pitää ratkaista. Opinnoissani tuli jokuisia kertoja ratkaistua X ja muutama muukin tuntematon muuttuja.
http://weheartit.com/
Ystävät. Elämäni suola. Minulle niin tärkeitä.<3
Zzzz. Nukkuminen. Hyvin nukutut yöt ovat minulle elinehto.
Åland. Hyviä muistoja pyöräilymatkoilta ja muilta reissuilta. Suomen kaunis saaristo. Olisi mukavaa pitkästä aikaa päästä käymään siellä.
Ärsytys. Pakko myöntää, että joskus ärsyttää..
Öljy. Hiusöljy hoitaa hiuksiani. Kalanmaksaöljy kuuluu ruokavaliooni, sillä uskon siitä saamieni vitamiinien olevan minulle hyväksi.

~

Toisiin kirjaimiin olisin keksinyt useammankin, mutta päätin valita yhden. Välillä se keksiminen olikin hieman haastavampaa, mutta onneksi sain jokaisen täytettyä. 
Mitkä ovat sinun elämäsi aakkoset? Saa tarttua haasteeseen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti