maanantai 31. joulukuuta 2012

Uusi vuosi, uudet kujeet

Vuosi lähenee loppua ja on aika miettiä mennetty ja haaveilla tulevaa.

Olen vuoden aikana kokenut valtavan paljon erilaisia asioita, oppinut uutta, tavannut mielenkiintoisia ihmisiä ja ennen kaikkea olen jaksanut katsoa valoisammin tulevaisuuteen. Edessäni on ollut isoja ja mahdottomankin tuntuisia vuoria, mutta olen päässyt niistä yli tai ainakin olen hyvän matkaa kiipeämässä seinämällä. Erityisen kiitollinen olen saamastani tuesta ja avusta, heistä jotka ovat jaksaneet uskoa minuun silloinkin, kun itse en ole jaksanut.

Uudelta vuodelta odotan iloa ja onnen tunnetta. Haluaisin kokea vapautta ja seikkailuja, nauttia elämästä.. mitä ikinä se minulle antaakaan. Haasteita on edessä, mutta haluan uskoa, että niistä on mahdollista selviytyä.


"Sä alat vihdoin viimein käsittää ettet sä tarvii lupaa keneltäkään
Oot liian kaunis häpeemään etkä voi yhtään mitään menettää
Joten anna mennä, joten anna mennä
"

Ihanaa uutta vuotta 2013!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti