sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Uusi arki

Olen ollut nyt kaksi viikkoa töissä. Arki on vaatinut (ja vaatii edelleen) totuttelua, mutta pikku hiljaa. Olen edelleen hyvin kiitollinen siitä, että sain lomailla koko kesän. Akut tuli ladattua pitkästä aikaa täyteen ja tästä syystä töihin paluu on sujunut aikaisempaa kivuttomammin. Aikaiset aamut, uudet työtehtävät, toisinaan riittämättömyyden tunne ja pitkät päivät ovat haasteita, mutta myös mahdollisuuksia. Monen opiskeluvuoden jälkeen osaan erityisesti arvostaa sitä vapaa-aikaa mitä on viikonloppuisin ja työpäivien jälkeen.

Työmatkani on 40-45 min / suunta ja kuljen sen autolla. Ajellessa on ollut aikaa miettiä kaikenlaista. Elämän iloja ja suruja sekä summata päivää yhteen. Olen kokenut oivalluksia ja myös haastanut itseäni. Toisinaan on ihanaa vain ajaa ja olla ajattelematta sen kummempia. En ole vielä kokenut työmatkaa liian pitkänä. Katsotaan miten käy, kun tulee syksy ja talvi ja pimeää ja liukasta..

Työmatkalla radion musiikkitarjonta ja juontajien jutut ovat myös tulleet tutummiksi. Erityisesti olen tykästynyt tähän Cheekin uutuuteen:



Tampereella puiden lehdet ovat jo kellastumaan päin. Syksy tulee.. ja tämä syksy on minulla erilainen moneen moneen vuoteen. En ole enää opiskelija vaan olen työssä käyvä insinööri. Muutto, uusi koti ja työpaikka sekä uudet kotiseudut ovat myös muutoksia. Innolla ja jännityksellä odotan mitä syksy tuokaan tullessaan.
 
Mukavaa syksyn alkua! :)
Millaisia suunnitelmia sinulla on syksylle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti